10/18/2013

SHOWROOM FURLA, MFW 2013


Hi! These are the pictures I took at the showroom Furla during the last fashion week in Milan! In this new collection, which I have observed, I found fantastic and current, all models, almost as much as not being able to locate my favorites .... The two clutch that follow, however, have captured my attention more .. . I would have worn instantly! :) As I put the last picture look that I wore for the occasion, already shown in one of the previous post! Muaaah Giulia

Ciao!! Queste sono le foto che ho scattato presso lo showroom di Furla durante l'ultima fashion week di Milano!! In questa nuova collezione, che ho avuto modo di osservare, ho trovato fantastici ed attuali, tutti i modelli, tanto quasi da non riuscire ad individuare i miei preferiti....Le due pochette che seguono tuttavia hanno conquistato la mia maggiore attenzione...le avrei indossate all'istante!!:) Come ultima foto ho messo il look che ho indossato per l'occasione, già mostrato in uno dei precedenti post! Muaaah Giulia














No comments:

Post a Comment